Blogger Pending

Hi sume! Sorry lah aku dah lame tak update blog (feeling2 mcm ade sejuta orang nak bace). Aku sebenarnye tak lah sebusy mane pon, cume penat nak kemas itu ini, nak cari duit untuk betul itu ini. Buat pengetahuan semue, aku sihat je, don’t worry. Sekarang ni banyak bende dah tertunggak. Facebook pon aku dah jarang nak online. Kalau semue kawan2 kat luar sane sayang kat aku, nak hangout ke sekali-sekala, message je phone aku. Insyaallah, aku akan cari masa untuk bersama korang. And sorry sangat2 sebab aku tak sambung degree same2 dgn korang. Dah takde rezeki, nak buat mcm mane. Bagi kawan2 yang masih setia dgn aku, thank you so much. Aku sayang n rindu korang.

About Mokha Ismail

Nothing to write. Still undiscovered!
This entry was posted in Floor of Life. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

